Halloj

Då va man hemma från jobbet då, äntligen för vilken seg dag det har varit. Och dessutom är jag ledig imorgon med, och Anders med =)
Vilket jäkla väder det har varit här idag företsen, i morse sken solen och det va rätt skönt faktiskt. Sen efter lunch kom det in mörkare och mörkare moln och tillslut åskade det, ösregnade och halgade en massa! Kul...Not!

Nu blir det duschen för mig, sen ska jag slänga min i soffan och kolla på sista avsnittet av BFF och bara slappa resten av dagen med lite grillad kyckling och så. Trevlig eftermiddag alla!

Kommentarer
Postat av: annica

Inte allt för kul att gå ut i regnet när man vare å handlat..men men, rätt kul att se att alla gick ut lugnt och stillsamt från maxi iaf, ingen panik alls.=)

Bilen HATAR jag...=(

Visst var det härligt väder idag...sista smällen som kom var riktigt när här..efter en enorm blixt så donade det till bara 2 sekunder efter, så RIKTIGT nära..

Kramis

2009-08-13 @ 18:32:26
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Låter gott med grillad kyckling det var jätte länge sen jag åt, har ni köpt den hos er? Ja du vi var på Maxi när det regnade som mest. Skönt att vara ledig en dag iallfall men snart blir du ledig lite längre och får dessutom lite sol på dig. Ha en jätte bra kväll och fredag. Kram Susanne

2009-08-13 @ 19:13:21
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Inget roligt väder att vara ute i...Jag har tur idag, Johan kommer och hämtar mig..vore inte kul att ta sig hem i detta väder..regnar ju ganska bra igen=(

Kramis

2009-08-13 @ 20:27:08
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0