Förkyld

Sitter på jobbet nu och har jätte kul, eller inte...
Dessutom har näsan för ett par timmar sen börjat rinna för mig och halsen börjar göra ont.
Känns lite sådär att det kommer nu en vecka innan vi åker. Men när jag kommer hem ska jag koka mig en kopp varmt vatten och hälla i citron och honung och fortsätta med det tills jag mår bra. Ska inte träna något alls heller om jag inte känner mig bättre. Och stängt sovrumsfönster, gissar nämligen på att det är det som är boven...Va ju bara13 grader ute när jag vaknade så man kan ju undra hur kallt det har varit under natten.
Så det är så det får bli nu tills jag blir bättre. Kommer göra allt jag kan för att bli bra tills vi åker.

Just det, det är ju bara en endaste liten vecka kvar tills vi såhär dags är i Tunisen =)

Efter den här tråkiga kvällen på jobbet och en natt med stängt förnster bär det av till Norrköping imorgon, och vidare mot Söderköping. Glass på smultronstället tillsammans med Malin :) Va dö länge sen jag såg henne.
Och det skulle ju bli lika fint väder imorgon med så bäst och passa på att åka till smultronstället innan dom stänger för dom har ju inte öppet länge till.

Åhh, jag vill bli frisk NU! Kul och sitta här och snörvla liksom...
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja inte kul att bli förkyld när ni ska åka till värmen vistas inte för myket i solen nu utan bli bra istället för solen kan göra att man blir sämre. Ha en bra dag i Norrköping. Kram mamma och krya på dig!!!

2009-08-20 @ 07:03:49
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Vad jobbigt att bli förkyld nu då, när ni ska iväg..

Det var bara ca 8 grader på natten igår natt...så varmt var det inte..

Kramis

2009-08-20 @ 07:09:04
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0