Bilder

Tänkte faktiskt att jag skulle fortsätta va lite duktig här idag och visa er bilderna som jag hade glömt att ta kort på. Mitt duktiga tidigare idag har varit att jag har strykit all tvätt och dessutom håller jag på att tvätta nu med så ska ta och stryka det sen också. Dessutom tänkte jag göra rent på toan snart också, så visst är jag duktig :)

Tyvärr märkte jag att tiden går sjukt fort idag för hade ju även tänkt läsa ikapp lite bloggar men det går ju inte sådär värst bra när tidne bara rinner iväg. Om en halvtimme slutar ju Anders t.o.m. och då känns det ju nästan som att dagen är slut, även fast man har ett par timmar kvar.
Ska sluta tjata en massa strunt nu och göra det jag skulle. Först en bättre bild på lampan där ni ser att sladden är i samma f'ärg som skärmen och att foten är lite speciell.


Och så va det ju dom fina orkidéerna också...




Och så presenterna som jag fick av Anders...



Det är sååå kul att ha den där skylten, något som man egentligen inte borde ha hemma men som jag har ändå :)
Jag älskar Fornarina alltså så det är därför den där betyder så mycket för mig...

Kommentarer
Postat av: annica

Jo visst är det så, bara man får komma iväg, det är skönt det=)

Vilken åska det vare nu..hu=( Å jag va tvungen att ge mig ut i regnet..inte kul..men men..

Duktig du vare idag=)

Kramis

2009-08-10 @ 18:40:09
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0