Bättre

Jag skulle ju inte klaga mer och det tänker jag inte göra heller. Idag när jag vaknade hade jag nämligen ingen feber och mår betydligt mycket bättre, känns som att jag faktiskt kan hinna bli bra tills på tisdag nu :)

Visserligen kommer jag att ta det lugnt ända tills jag är helt bra, som idag när alla andra är och tränar, så får jag snällt va kvar hemma och ta det lugnt bara. Hade gärna tränat lite innan resan och all dålig mat men jag är hellre frisk när jag är borta så...

Idag blir det alltså en lugn dag, mycket ovanligt ;) Men ska ta mig en liten sväng till apoteket nu och sen hoppas jag att Anders kommer tillbaks hit, snart ca 2 timmar sen han cyklade iväg ju.

Ha en bra lördag alla! Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! Skönt att mår bättre och troligen är du nu bra tills Tisdag finns det något kvar är det nog inte mycket. Jag undrar om ni vill ha äpple dricka eller om ni vll vänta tills ni kommer hem? Jodå Anders skulle ha putsat fönstren åt mig men han får väl göra det innan jul. Ha en bra dag. kram mamma

2009-08-22 @ 14:08:17
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Då tar jag inte med någon äppledricka på Måndag utan det får ni när ni kommer hem. Ringde du till farmor eller blev det sms? Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-08-22 @ 19:53:53
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0