Aj!

Jätte kul för mig idag, fick åka till tandläkaren, få jätte ont och bli 945 spänn fattigare. Inte helt okej pris för att bara få ont :(
Anders däremot fick massage samtidigt som jag pinades, lyxigt, hade mycket hellre bytt med honom.
Men jag får mitt imorgon, ska till Studio 22 då, älskade frisörsalongen. Dom har liknade priser som den kända bobby, dit alla kändisar går, så fatta att det känns lyxigt att gå dit...
2½ timmar ca får jag njuta imorgon, det är allt jag tänker på nu.

Hoppas den här jäkla bedövningen kan gå över snart me, jag är hungrig men äter jag nu kommer jag ju bita mig.
Nehe kanske bäst och avsluta här för strax kommer mamma och Annica hit.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Tack för fikat det var gott och nu har man ätit ett par varmkorvar så nu är det stopp med ätandet idag. Vi hörs imorgon. Kram mamma

2009-08-24 @ 19:49:20
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0