Vatten

Har faktiskt börjat lära mig att gilla vatten äntligen, springer runt med min Evianflaska överallt och det kommer bli 2 såna idag och så vart det ju en flaska på gymmetmed, så minst 2 liter, mycket bra. Det bästa med vatten är ju att det inte innehåller några kalorier, är naturligt och dessutom renar det kroppen och man mår bara bra av att dricka det, finns ju inget negativt, bara bra med vatten och det har tagit mig nästan 2 år att fatta det ;)

Tänk att solen hittade fram idag med, fast jag vet inte om det är varmt för jag har bara cyklat fram och tillbaks till gymmet idag, men om 1½ timme ska jag nog va ute lite. Får väl gå ut på balkongen först och se vad jag ska ha på mig för nåt passande till vädret. Ska ju som sagt träffa Emma idag men först nu ska jag göra rent toaletten och kolla lite mer resor kanske. 

Det jobbiga va att vi hittade ett perfekt hotell i Azorerna och inte blev det ju överdrivet dyrt, men så kollar man samma sak internet och tack ett par extra tusen till där som gjorde att det kanske känns lite överdrivet. Man får ju ändå tänka på fickpengar och mat och allt med, så det blir nog inget Azorerna för oss i år iallafall, men nån gång snart ska vi dit. Ser ju ut som ett paradis där, och man får åka ut och se vlar och delfiner och allt, åhh nu vill jag bara dit igen. Dum som jag är så måste jag ju tjata om det...

Nee kanske blir Italien eller Grekland nånstans, nåt fint hittar vi nog. Nu ska jag göra lite nytta men ni får ha det bra idag. Kramar

  
En vacker dag så kommer vi...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! ja du vem vill inte drömma sig bort någonstans. Hoppas ni vart nöjda med fläkten. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-04-16 @ 19:02:35
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Johan gjorde iårdning, det var yoghurt, banan och jordgubbar...Å jag var sååå hungrig jätte snabbt...

Det ser härligt ut det där...

Kram

2009-04-16 @ 20:51:44
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ingen kibox idag,men jag ska nu åka till naprapaten och det ska bli skönt. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-04-17 @ 07:18:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0