Våååår

Vilket jäkla härligt väder det har varit idag, har sprungit runt i bara tröja här på jobbet hela dagen, först nu på kvällen som jackan kommit fram. Vad jag har sett har det stått 11 grader med, och det är ju det minsta i så fall. I solen där jag har hållt till har dte väl varit  25-30 grader istället, jätte härligt.
Hanna vägrade äta ute så blev mat lite fort inne och sen satt vi ute i solen i 45 minuter och bara njöt men efter det har jag inte fått stanna kvar i solen så mycket tyvärr. Snälla, säg att det blir samma väder imorgon, då är dte jag som sitter på balkongen heeela dagen kan jag lova.
Oh, ser att jag slutar om 1½ timme, va skönt, och bara ett tåg kvar med. Sen blir det hem, glo på tv och gosa.
Nån som blivit lurad idag då? Inte jag, tyvärr, kan tycka det är lite kul faktiskt, det hör ju till på nåt sätt och jag är van vid det så lite tråkigt men...
Ha en bra kväll alla, och kram på er

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Jag märker att du haft en bra dag fast du jobbat. Har farmor ringt dig? Ha en fortsatt bra kväll. Kram mamma

2009-04-01 @ 19:51:23
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Då får jag nog läsa hela den artikeln..=)

Kramis

2009-04-01 @ 21:12:28
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

God morgon gumman!

Nu är du ledig igen..skönt va? Eller har det blivit fler tider?

Kramis

2009-04-02 @ 06:22:32
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0