Ullared

Skulle ju visa vad jag hade shoppat i Ullared ju, 98 saker blev det sammanlagt men jag orkade inte ta kort på allt men kommer lite iallafall.

 Min nya väska, 139kr och jag älskar den, den är såå smart uppdelad inuti nämligen. På bilden är den tom så den kanske ser lite skum och platt ut men nu är den fylld.

Köpte lite nya koppar, 6 st av dom och så en skål, älskar färgen.

20kr, sjukt billigt, och nu har jag en till till min samling =)

Lite kläder med, hittade nästan inga den här gången, men dom här byxorna 70kr och t-shirten 80kr.
Lite underkläder och en till tröja hittade jag med. Annars blev det en del ansiktsmasker, nagelfilar, presentpapper och snören, cellonfan, ljus, servetter och en jäkla massa småplock. Kommer ju inte ens ihåg allt själv.
Nee nu skah jag väl fixa allt som Anders bad mig om och kanske sätta mig ute en liten stund med, kanske några till ägg med ;)

Kommentarer
Postat av: annica

Väskan var ju jätte fin=)

Kramis

2009-04-09 @ 17:04:56
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0