Tisdag

Vilken otur man kan ha, idag kunde det minsan inte bli nåt bra väder bara för att jag börjar jobba sent, men imorgon kommer nog solen igen. Får väl hoppas på en fin valborg och en fin helg med istället.
Har varit på gymmet som vanligt, känns som att väldigt mycket av dagen går bort när man tar sig dit, men samtidigt är det skönt och dessutom jävligt bra så man får väl försöka att bara se det positiva.

Potisen står på spisen och jag ska väl sätta igång med fisken och såsen nu, är så hungrig.
Innan jobbet sen blir det nog till solariet också, hoppas mitt stora solarie är fixat bara, det va nämligen avstängt in dit sist.
Hoppas alla får en bra dag, kramar
...

Kommentarer
Postat av: annica

Fast jag har inte vare ledig idag...

Nu ska väl du snart iväg å jobba va?

Kramis

2009-04-28 @ 15:52:08
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0