Strömingslåda

Va fort det här dagen har gått, har bara hunnit träna och laga mat känns det som. Strömingslåda blev det idag, hade aldrig ätit det förrut men Anders fick för sig att det ska vi testa, tur för riktigt gott var det.

Har varit ledig en del nu sista tiden men nu är dte dags att börja jobba igen, två nätter nu irad. Fast dom gör mig inte så mycket, mellan 16.35-24.00. Får se hur mycket tåg det finns med för det är nåt spårarbete nånstans som gör att det inte går så många tåg nu i påskveckan. Men känns ändå lite segt för jag vill vila upp mig efter igår, märkte hur trött jag på gymmet idag, så att gå upp tidigt, åka bil i 6 timmar och trängas på Ullared det tar på kraftena det.

Vet att jag sa att det kommer bilder men jag orkar inte med det idag så det får nog blir imorgon eller torsdag, men det kommer iallafall. Ska väl diska efter maten nu och fixa lite att ha med mig ikväll. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0