Sooorryyyy

Bra gjort av mig då, typ 4 dagar sen eller nåt sen jag skrev nåt senast, förlåt men har haft lite fullt upp, jobbat och så men nu ska jag skära mig. Troligtvis köper vi den nya datorn i helgen med så jag kan lägga in bilder lite enklare med och då känns det lite roligare att skriva med.

Har väl inte hänt så mycket nu faktiskt, mest jobbat som sagt, gör det ikväll med. Idag har jag bara kollat wipout och läst ikapp bloggar, hamnat efter överallt verkligen. Ska ta en promenad till solariet nu tänkte jag eftersom det inte kommer nån sol nu tydligen. Sen hem och göra lite plättar till mat tror jag och sen åker jag till jobbet strax efter 4 nångång.

Ska väl hinna med att ringa Malin också som fyllde år igår, så imorgon kanske jag träffar henne, tränar och tvättar.
Anders jobbar dag nu idag och imorgon och jag hatar det, får ju knappt se honom ens och jag saknar honom såå mycket nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0