Söndag

God morgon! Väcktes vid 7 i morse av ett både tråkigt med samtidigt lättande besked, min farfar är inte längre vid liv. Fast så smal och liten och alla problem som han haft så led han nog ändå bara mest, därför tror jag både han och alla andra nånstans ändå är glada för hans skull så han slipper lida något mer.

Jag är iallafall glad över att mina sista minnen är fina och glada för honom, som när han bara skulle ha mer och mer ostkaka och när jag skulle gå ifrån honom och pappa och han prata på långt efteråt; hejdå gumman, det va jättetrevligt att du kom, du får komma och hälsa på när du vill. Dessutom sken solen så härligt den dagen och jag kan tänka mig att det va en riktigt härlig dag för honom för han verkade så glad den dagen.

Snart kommer mamma, pappa och Annica hit så ska vi dit så bäst att göra sig i ordning här. Resten av dagen kommer nog spenderas en del ute, och det ska även grillas. Kram till er alla...




R.I.P farfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0