Solsting och Snésprång

Hejhej på er. Synd med vädret idag men det kan ju inte va fint alla dagar. Känner mig nökd över mig själv nu, första dagen den här året som vi har sprungit, ca 4 km kan jag tänka mig att det är. Ett helt okej tempo höll man dessutom och kände verkligen inte att man behövde stanna så nu har man barit duktig.

Alldeles strax blir det en god tonfisksallad och 10 över 12 lämnar jag min älskling och åker till Malin och Norrköping.
Ska se Solsting och Snésprång med Stefan och Krister, riktigt skoj ska det bli. Sover ju hos henne med se för imorgon är det Ullared som gäller för oss, yippieee =)

Ne, ska packa lite och äta och bara va med Anders nu så längre jag får, men ni får ha det så bra för det blir nog inte så mycket update härifrån nu. En stor kraaaaaam.

I morse innan löpningen ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Ha det bra! Vi kanske hörs. Kram mamma

2009-04-05 @ 15:04:33
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0