Sista dagen

Åhh så skönt det känns just nu, bara den här dagen kvar att jobba sen får jag va ledig i 3 hela dagar =)
Luktar så gott här hemma, maten är nog klar nu men än ska man ju inte äta fast man bli ju hungrig av doften. Kyckling i tikka masala kryddor och vatten och grädde, pasta och brysselkål till det.

Idag blev dte ju också, som jag förstod, fint väder. Får försöka va ute och njuta av det så mycket det bara går. Ska bara komma ihåg att ta med mig druvsocker också så jag inte håller på och svimma igen som jag gjorde sist när jag jobbade och det va varmt. Det är väl egentligen inte såå varmt ute men på tågen är det bastu så det är där det farliga ligger.

Bäst jag gör mig några mackor med vit saltgurka nu också så jag håller mig mätt hela dagen =)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: annica

nepp, inte vare ledig idag heller..gick till 15 även idag..men nu är jag ledig tills på måndag=)

Kramis

2009-04-29 @ 15:39:05
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0