Resa

Va ute och sprang i morse, blev en smoothie och äntligen hem och sen ut och tur va ju det för sen blev det ju soligt och fint. När man springer är dte lagom med lite mildare och inte så mycket sol så därför va det perfekt.
Därefter duschen såklart och då ringde även Emma så imorgon efter fyra hämtar hon upp mig så får vi se vad vi hittar på. Hade fått hem det sista från h&m med så gick och hämtade det och mina två sista saker passade perfekt, ett par shorts och en härligt linne, längtar till sommaren bara så man kan få använda allt.

Nyss kom vi hem från stan nu med, tänkte att vi går in till resebyråerna och säger vad vi vi önskar så kanske vi kan få lite tips men tyvärr hamnade vi nog hos den sämsta vi bara kunde. Ett tips kunde hon ge och dessutom va det i en lägenhet med även fast hon sa att man kan ju åka vart som helst i september. Tack för den hjälpen liksom, kändes inte så kul och fråga nån mer då så vi tog 4 tjocka kataloger istället och ska sätta oss på balkongen i solen och kolla själva istället.
Men först nu lite mat potatis står på spisen och strax ska jag fixa laxen och såsen med.

En gammal bild från Danmark dit vi iallafall ska i sommar, känns bara så tråkigt utan bilder så va bara tvungen att lägga dit en...;)

Kommentarer
Postat av: annica

Jag drack smoothie till frukost idag jag med..men jag tycker inte att jag höll mig mätt på det...dessutom var det jätteäckligt så jag fick sitta å tvinga i mig skiten...

Trevlig en på resebyrån då...=)

Kram

2009-04-15 @ 15:59:29
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja du ibland hamnar man hos dom som år urtråkiga det ha hänt oss också då får man själv kolla vad man vill resa. Visst börjar man längta till Danmark knappt 2månader kvar HÄRLIGT säger jag. Kram mamma

2009-04-15 @ 18:26:19
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! dax för en ny kämpar dag. Ha en jätte bra dag. Kram mamma

2009-04-16 @ 07:12:47
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0