Nu skinner solen

Idag fick man minsan vakna av att solen lyste in, det är alltid såhär för mig, den enda dagen på hela veckna som jag jobbar blir det soligt, det är ju inte ett moln på himlen liksom, åhh så typiskt. Får hoppas att man får lite tid över och kan njuta lite av solen iaf, funderar på att dra ut matlådan och äta ute men får väl se hur Hanna känner för det.

1:a april idag med, måste man försöka lista ut alla aprilskämt, fast alla brukar alltid lyckas lura mig ändå så.
Kanske ska kolla correns skämt i år, det klarar man ju alltid av att lista ut däremot ;)

Jag är så hungrig nu med, men Anders sover så jag vill ju inte väcka honom med min mixer, inte sådär jätte snällt. Men snälla vakna nu så jag kan få min jordgubbs och banan smoothie...


Kommentarer
Postat av: annica

Inga lurengrejer i skolan blev det iaf...skönt det..=)

Ska väl in på correns hemsida å se om man hittar nått...

Kram

2009-04-01 @ 13:42:35
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Ne, det är inte bra med huvudvärken...Å jobbigt är det, är ju lite orolig för att det är ngt annat..

Kalla mig dum..men jag hitta inte nått på corren? För det var på hemsidan du hitta eller, var det i tidningen? För tidningen har vi ju inte..-

Kram

2009-04-01 @ 19:29:32
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0