Lycklig

Igår när jag kom hem överaskade Anders mig med att redan ha köpt min nya älskade dator, inget segt här inte, och nu blir det dessutom bilder =)
Är så himla glad och lycklig för allt just nu, den här datorn och så allt som man har att vänta sig och se fram emot, ibladn är livet bara för härligt.

Härligt väder har det varit idag med, men självklart starade vi denna lördagen på gymmet, sen cyklade vi till stan för att fixa så vi kan gå runt överallt med datorn med internet men det tar några dagar innan vi får det. Sen blev det även en sväng på systemet och lite mataffärer. Resten av dagen har spenderats på balkongen och nyss smakade vi i oss tacos, mums. Blir nog en promenad i solen strax med och kanske lite mer balkongen sen. Hoppas alla har en härlig lördag.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket snyggt fat=) Var har ni köpt det?

Kramis

2009-04-25 @ 17:52:55
Postat av: annica

Ja det var jag, f*n, jag som kollade att namn å allt kom med...aja...bloggen är som den är..

Då var det riktigt billigt...Jätte fint ju...praktiskt till tacos=)

Kram

2009-04-25 @ 20:14:52
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0