Långfredag

Och jag tror att den här fredagen kommer kännas väldigt lång för mig med, jobb i 10 timmar, kul när det är fint väder och allt. Får hoppas att det inte finns några tåg att storstäda så man kan sitta ute i solen istället fär att stå på ett varmt tåg och få ont i hela kroppen. Sen har ju alla fått en påskpresent med, Emma fick ta min igår åt mig så jag kan få det idag eftersom Emelie på redovisningen inte kommer va på jobbet idag antar jag. Så lite godis på jobbet har man väl troligvis.

Påskpyntade lite igår, Anders hade packat ner en låda med en hel del påskpynt, trodde vi. Sen visade det sig att nästan allt va julsaker som hamnat lite fle så allt som allt hade han 2 saker och jag 1. Men den största skillnadne blev det i vår stora vas.
  

Dags och fixa lite mackor till jobbet och lite så...
Hoppas alla får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsa!!! Hoppas att pajen blev bra! Vi ses imorgon. Glad påsk. Kram mamma

2009-04-10 @ 17:03:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0