Kväll

Äntligen är man hemma efter dagens arbetande och en lång dag som blev riktigt varm. Det värsta med det va ju att jag inte hade räknat med det för då hade jag ju självklart tagit ett linne på mig. Men fick stå ut i värmen ändå. Hoppas bara på lika fint väder imorgon med för då börjar jag ju inte förns 16.35. Innan det blir det träning med mina nya gträningshandskar, fick ju dom första i julkapp men klantiga jag har ju självklart slarvat bort dom. Va och kollade efter ett par nya i helgen med Anders fick köpa dom idag för man kanske hade kunnat ha tur och hitta dom andra mend det gjorde vi ju tyvärr inte. Men nu har jag iallafall dom här, ett par rosa ifall det inte syns ;)

Ska slänga mig i soffan nu och bara ta det lugnt resten av kvällen. Natti natti...

Kommentarer
Postat av: annica

god morgon gumman..

nått fint väder tycks det inte vilja bli...bara för att du är ledig nästan hela dagen vet du..=)

Kramis

2009-04-28 @ 06:25:50
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0