Inget att göra

Seeeeg dag, har städat två tåg och that's it liksom, kuuul...
Förmiddagen va väl okej, Emma och jag satt ute i solen hela tiden och fick oss lite färg, åkte iväg med varor till två bussar med. Émma åkte hem och Yasser kom, städatat ett tåg tillsammans, lite storstädning där med och nu sitter man här, en timme kvar men jag vill faktiskt hem nu. Det kommer ett tåg till halv tio men då har ju ändå gått så känns inte som att det är så mycket meningen med att jag ska sitta av tiden här längre. Men får väl se, känner jag Yasser rätt åker jag nog hem om en kvart typ men i vilket fall som helst så gör jag ju det snart iallafall.

Företsen så hade Emma tagit min påskpresent åt mig, kanske en sådär 3-4 hg godis, och enligt henne va det riktigt färskt också, mmm... Gissa vad dåliga jag ska smaska på när jag kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack!!! för en bra dag. Kram mamma

2009-04-11 @ 18:50:28
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0