Halloj

Första gången nu på hela dagen som jag skriver nåt. Sega jag kom upp vid 9 strax därefter kom mamma och pappa hit för att hämta cigaretter till farfar som jag hittat på ett tåg och då sa dom att dom skulle åka och hälsa på farmor som opererat ryggen igår i Jönköping. Tyckte att jag kunde följa med då eftersom jag ändå va ledig, men först gymmet medans mamma och pappa gick till farfar.
Skyndade mig lite på i gymmet, hann med alla maskiner men inte mycket vila, får ta det lite lugnare på lördag istället.

När jag va och tränade ringde jobbet också, så nu är jag inte ledig imorgon, ska jobba natt då igen men efter fredag sne kommer jag ha det ganska lugnt så vill ju inte säga nej till jobb nu.

Men sen blev det iallafall hem, och sen hem till mamma och pappa. Käkade världens godaste revbensspjäll som dom köpt på vårt ica här, mmm måste köpa dom nån mer gång. Goda croissanter hade dom köpt och sen efter allt gott så åkte vi till farmor. Stackarn hon kan inte ha det kul, bara ligga ner hela dagarna men bara hon mår bättre sen så.

Va där i ca 2 timmar och därefter bar det hemåt igen, nu har det ätits mat och tvättas gör det också, ska ner nu och slänha in sista torktumlaren. Gott natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0