Godnatt

Min farmor och hennes man kommer hit imorgon så nu har jag gjort rent toaletten till dom kommer, skulle visserligen hade gjort det nu ändå men nu är den iallafall klar. Gjorde även mig själv lite fräsch, dusch, rakning och ansiktsmask. Ska även olja in naglarna sen när jag går och lägger mig. Känner  bara att det känns skönt och va lite vårfräsch jag med.

Imorgon blir det att städa lite här hemma och bädda rent. Ska handla lite imorgon med, träna och som sagt så kommer ju farmor och Allan då. Men framför allt ska jag gosa med min underbara äslkling som kommer hem om ca en timme. Tills dess ska jag nog kolla på lyxfällan nu.
Sov så gott alla, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0