God morgon

Solen skinner idag med, hoppas inte blåser ute bara. Om vädret bara håller i sig åker jag troligtvis hem till mamma och pappa och lägger mig där och solar ett tag, Anders jobbar ändå till 4 idag så. Ska dessutom försöka gå en massa idag, kanske skulle ta och gå dit? Fast njaa, jag vet inte det riktigt. Men förhoppningsvis kommer jag iallafall tillbringa dagen en del där.
Här är det ju inte ett moln på himlen fast jag pratade med pappa nyss som va hemma och han sa att där va det lite och det såg ut som att det kom in mer så ringer mamma sen när hon ska hemåt och ser hur det ser ut där då.

Va härligt det är kunna sitta och skriva allt i soffan föresten =) Ska nog se på nåt inspelat program nu och sen kanske man kan ringa till mamma. Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0