Fri

Äntligen är man hemma efter en av dom värsta jobbdagarna jag någonsin haft. Hanna fick för sig att fixa i ordning ute hos oss, ett arbete som tog ett tag kan man säga dessutom ett extra tåg från verkstan som såg ut som helvetet. Fick även åka iväg och hjälpa Emma och fr¨n min jobb och hennes kille Kalle, hans bil hade stannat s¨åkte dit och sen bogserad vi bort den. Fan va synd jag tycker om honom föresten, en 02, köpt det här året och han har redan slängt ut 40 000 i reparationer. Snacka om att stackarn gör vad som helst ör att bli av med bilen. Nån som är intresserad? ;)

Sen nu innan jag skulle hem, det ska komma in ett tåg till platformen 19.52 och sen tar det 10-15 minuter att växla in det och sne ska dte avgå igen 21.12. Tåget kom 20.30 till plattform, vi väntade på det och när klockan va 21.00 växla han helt plöstligt bara in det på ett annat spår som han tydligen blev tvungen att göra för att sen åka ut och in på ett annat spår och sen in till oss. Klockan 21.07 beslöts det att nee vi tankar imorgon. Tacktack, jag slutade 21.00 men känns ju dumt att skriva övertid för att göra nada. Mne nu är man hemma iallafall och slipper helvetet i 3 häääärliga dagar. Nu ska jag gosa ;) God natt!


Kommentarer
Postat av: annica

Skönt att få vara lite ledig nu då=)

Kramis

2009-04-29 @ 21:50:56
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0