Första vårstädningen klar

Va härligt det blev till slut, vi gjorde rent på balkongen så jag kunde sätta mig där.
     

Hmmm, kanske ska säga att det snarare va Anders som gjorde rent jag fixade med alla blommor, tog bort allt gammalt och sånt. Och fint blev det =)
 
Efter allt slit fick Anders dra iväg och jobba och jag satte mig ute på balkongen och njöööt i 1½ timme men lite fika, glass med blåbär och kiwi.
 

Hade med mig Den hemlige kocken ut också fast det blev inte så mycket läsa, mest lyssna på radion, njuta och kolla på folk som också ville va ute i det härliga vårvädret. Bl.a. do här gubbarna, dom stod säkert där i nästan en timme iallfall.

Tack härliga vår och sol för det äntligen är här.
Mycket bilder nu men jag tänker ändå av sluta med den härligaste av dom alla...


Kommentarer
Postat av: annica

Jag är avis på att ni har sol på er balkong...det vill jag me ha...

hehe..kan tänka mig att det var stakars anders som fick städa det mesta på balkongen...så hann han inte ens med att fika där ute eller?

Kramis

2009-04-02 @ 18:59:22
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0