3½ år

Så många år har jag fått vara tillsammans med min älskling idag, och många många mer år ska det bli...
Under dagen har vi självklart tränat som alltid på lördagar. Efter det cyklade vi till gamla linköping för att gå på marknad där. På vägen hem blev det teddy's bagutte i trädgårdsföreningen och 13 nya handkrämer för mig (det va alla dom hade kvar annars skulle jag köpt fler =P ).
Sen va man ju bara tvungen att sätta sig på balkongen med 30 grader i solen och få lite ny färg. Och annars har det blivit en massa tvätt och tvätt och en promenad runt ån.
Och alldeles nyss supergod mat, egen potatisgrat'ng, fläskfilé och egen pepparsås, mmm..Nu robinson och en massa myyyyssssss...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Och ett STORT Grattis till er!!! Jodå pajen var den Annica gjofrde i julas. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-04-04 @ 20:49:39
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0