2012

En av mina tankar det här året är att jag ska blogga mer, känns som att det startat bra...;)
Men på något sätt har det tagit emot lite när jag sett det förra inlägget och tänkt på hur lycklig jag va just då. Sjukt egentligen hur olika ens dagar är, idag sitter jag på jobbet och det är typ inte en människa här och jag har bara tråkigt. Och sist då när jag skrev va jag överlycklig, i underbara New York bland massor med människor och allt det härliga. Jag är verkligen inte den som säger borta bra men hemma bäst, framför allt inte när det gäller just New York...Jag tycker inte det är kul att komma tillbaka till vardagen och börja jobba som alla andra tydligen vill. Det enda som e bra här att alla man känner är ju här såklart och så träningen :)
Men annars längtar jag bara till jag får va ledig och komma bort lite igen...


Kommentarer
Postat av: annica

Haha..ne inte den bästa början kanske ;)

Ne, vardagen kan man ju klara sig utan, fast just det där att få vara hemma och allt vad det innebär är inte helt fel :)

2012-01-18 @ 09:47:12
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja vem längtar inte bort. Men det känns så skönt att man kan planera att ge sig av till sommaren iallfall hoppas bara vi kommer iväg och inget hindrar oss. Kram

2012-01-18 @ 20:14:05
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja vem längtar inte bort. Men det känns så skönt att man kan planera att ge sig av till sommaren iallfall hoppas bara vi kommer iväg och inget hindrar oss. Kram

2012-01-18 @ 20:14:05
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0